Nemszeretem idő és tervezgetések

Most igencsak nemszeretem időjárás van nálunk.Már nincs havunk, de az elolvadt hó és a lehullott eső egymással versenyezve próbálna beszivárogni a földbe, de-miután az még fagyos-ez nehezen sikerül...

A baromfiudvarban a leggázosabb a helyzet.Állandóan visszatérő rémképek üldöznek, hogy elcsúszom és ügyeletre kell menni...Most képzeljetek el az állatokhoz járós-fűtős szerelésben, rózsaszín gumicsizmában, amint korcsolyázom(sosem volt jó az egyensúlyérzékem) a tyúkszarral keveredett, pocsolyákkal teli tyúkudvarban...és az az illat....szóval nagyon koncentrálok, hogy nehogy elcsússzak...és nehogy ilyen szerkóban kelljen emberek közé mennem...

Ilyenkor a legjobb álmodozni és tervezgetni.
Körvonalazódnak a tervek a fejemben.Zengő tyúkokat szeretnék, ez már biztos.És miért?

Mert nekem fontos a külcsín, és ezek gyönyörű állatok.Fontos, hogy látványukkal is örömet okozzanak, ne csak akkor, amikor a tányéromra kerülnek,MAGYAR emberek tenyésztették ki hosszú és fáradtságos munkával, és kettős hasznosításúak, tehát tojás-és hústermelésre is alkalmasak.(volt már próbálkozásom vörös, rántanivalókkal amik táp nélkül egy afrikai futóra emlékeztettek és fehér, ritka bamba húshibridekkel.Reméljük, ez lesz az arany középút)

Én nem vagyok hozzáértő, csak lelkes.Majd leírom Nektek, mik a tapasztalataim, hátha elültetem a bogarat a fejetekbe.....



ez csak egy kis tavalyi kedvcsináló

posted under |

7 megjegyzés:

Csipkerózsa írta...

:-)
Ez a rémálom engem is kísért minden alkalommal, mikor kimegyek a tyúkocskáimhoz, nyuszikhoz. Csak én nem vagyok ilyen trendi, és nekem sötétzöld a gumicsizmám (bocs, nem gumicsizma, hanem vízhatlan neoprén csimma).
Ezzel a zengő-dologgal jól megfertőztél bennünket is, de majd csak a második körben szeretnénk keltetni belőlük, először a saját tojások, és a kapott krédlik (Borinak lesznek) kerülnek sorra.
És itt most megint szakad a hó, és én már annyira várom a tavaszt!!!

Messzenéző Minyon írta...

Fel a fejjel! Január, február, itt a nyár!

Névtelen írta...

Nekem már ott van a bogár a fejemben, pedig egyelőre messze vagyok a lehetőségtől, hogy legyenek tyúkocskáim.
Azért a könyvtárból kivettem a Tyúkenciklopédia című művet és esténként azzal alszom. :-)
Tyúkanyó

Lizi írta...

Vigyázz!Én is úgy kezdtem, hogy Tyúkenciklopédia volt az ágyam mellett:):)!

Névtelen írta...

Egyházaskozárról veszed?Csibét vagy tojást?
Tavaly vettem pár Zengő keveréket.
Üdv:Gina

Lizi írta...

Igen,tojást és Egyházaskozárról,egy pécsi kanyaron keresztül!És már nagyon kíváncsi vagyok rájuk!

Névtelen írta...

Aha,Tiboron keresztül.Nem fogsz csalódni,nekem a keverékek is tojnak,pedig van benne orpi is,meg búbos is,akik meglepően nagy tojást tojnak.Várom majd a képeket!
Gina

Megjegyzés küldése

Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

rendszeres olvasóim

Népszerű bejegyzések


Recent Comments