Tavaszi játékok

Ahelyett, hogy veteményeztem volna, ma Holle anyósat játszottam.Egyszerűek a szabályok: végy egy partvist, lehetőleg élénk színűt (hogyha elejtenéd a hóban, könnyen megtaláld), öltözz fel rétegesen és húzz kapucnis kabátot, ha nem szeretnél több kiló havat a nyakadba, és játszd azt, hogy megmented a fáidat a hó súlya alól!Könnyű játéknak tűnik,de nem az.


Szembeötlő a különbség, nem igaz? És ebben a játékban az a vicces, hogy bár tudod, hogy el kellene szaladnod, mikor zuhan lefelé a hó, de több, mint 30 centis hóban ugyebár ez képtelenség.

.Nem vettem volna lelkemre, ha a világháborút is megélt bukszus most adta volna fel a harcot...
Sajnos az az ezüstfenyő, ami egy szélviharban már megmentődött és talán kilazulhattak az amúgy sem mélyen levő gyökerei, most áldozatul esett a hónak.


Tegnap egy egyensúly játékot játszottam, abban nem voltam túl sikeres.Fogj egy hólapátot az egyik kezedbe, a másikba pedig egy fáskosarat, és próbálj meg kapaszkodás nélkül lemenni a csúszós, jeges lépcsőn!Végülis leértem az aljára, de nem azzal a testrészemmel értem földet, amelyikkel eredetileg terveztem....

Játszhattok nyuszi ül a hóbant fűbent is!
 

posted under |

3 megjegyzés:

Zsuzsa írta...

Egy nyuszifül a hó alatt...
gondolkodik: a tél maradt,
vagy eltévesztettem a napot?
Esetleg a Télapó vagyok?
Gyorsan futás, le a patakra -
szokott ábrázatomat mutatja;
akkor hát mi a baj, nincs
tavasz - tán ellopta a
róka, a ravasz?
Nem tudják, hogy most
én jövök sítalpakon a hegy
mögött? A sok-sok fenyő bólogat.
Én tudom jól a dolgomat,
kosárkámban hímes tojás,
a butykosban meg áldomás,
locsold meg hát a torkodat,
üzenj a télnek most hadat:
s hogy elűzzük a hideget,
kívánok boldog ünnepet!
Békés, csendes (írós :) ünnepet kívánok!

Csipkerózsa írta...

:-)
Hasonlóakat élünk meg mi is. Tegnap díjnyertes kűrt mutattam be: két kezemben egy-egy vödör víz, nagy boldogság, hogy épségben eljutottam velük a tyúkudvarig, aztán persze jól elfelejtettem, hogy van ott egy bent maradt tuskó valahol a hó alatt... Hadd ne részletezzem.:-) (Latyakos tyúkmindenféle a hó alatt...)
Hétfőn pedig vásárlás közben azon gondolkodtam Pécsett, vajon miért nem karácsonyi zene szl mindenhol.
És persze miért ne most készülődne elléshez Hajnalkánk...

Juhmeli írta...

Nem semmi. Mióta leesett a hó csak a kazánházba járok, egyébként ablakon át élvezem.

De mindjárt vége!:)

Megjegyzés küldése

Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

rendszeres olvasóim

Népszerű bejegyzések


Recent Comments