borsó báránnyal

Sosem készítettem még semmit a rebarbarából,ami a kertem sarkában növöget.Elképzeléseim voltak ,de túl macerásnak véltem.ma viszont meglepetéstorta készül belőle...

Múlt héten még gyönyörűnek láttam a kertemet,ma már igencsak gazosnak.Egyik reggelre 12mm eső esett,bepótolva az elmaradását.A gaz most úgy nő,mintha vetettem volna.A szélvihar viszont igencsak megdöntötte a borsómat.

Észreveszem magamon,mennyire változom.Persze külsőleg is...
Emlékszem édesapámra,mennyire várta mindig az időjárás előrejelzést az esti híradó után.Gyerekként nem igazán értettem,miért olyan fontos ez.Most pedig mindig tudni akarom,milyen idő lesz holnap.

Sosem gondoltam volna,milyen örömet jelent egy csapadékmérő.Első időben még fel is írtam a csapadék mennyiségét.
Két hete a párom meglepett 20 paradicsomkaróval.Jobban örültem nekik egy csokor virágnál is.

És mit csinálnak az állatok?
A fehér csibék esznek, mint a gép.Holnap néhány a mélyhűtőben végzi.

A bárányokat ma meggyanúsítottam, hogy eszik az orgonát....

posted under |

5 megjegyzés:

Csipkerózsa írta...

A bárányok eszik az orgonát.:-) Meg mindent.
És nyugodj meg, szép a kerted. Éppen olyan, amilyennek ebben az időben lennie kell.:-)
Mi fölkaróztuk a borsót, így nem tudott megdőlni, és már izgatottan várjuk, mikor lehet szedni róla.
Ugye, ugye, mennyit változunk? Én például sokkal jobban örülök egy hatalmas csokor lestyánnak, vagy zsályának, mint a vágott virágnak... A paradicsomkaró pedig igenis nagy boldogság, nekem is van nyolc nagyon profi, és ha télen "szembejönnek" velem, csak mosolygok rájuk, és alig várom, hogy újra a kertben lássam őket.

Sheila G. írta...

a borsóközé ha idejekorán néhány száraz ágat ledugsz, akkor abba kapaszkodnak, és nem dőlnek ki.

Dominika írta...

Kedves Lizi! Most találtam a blodogra, és nagyon tetszik, gondoltam, beköszönök. Mi városban, ráadásul belvárosban lakunk, de idén megpróbálkoztam egy kis teraszveteményezéssel. Az ambícióm meg van, csak helyem nincs hozzá. Nagyon jó látni, ahogy te megvalósítod az álmaidat!

Annamarie írta...

Én eleve a vadkerítés mellé vetettem a borsót :-)
Bizony, hogy változunk... én is észreveszem magamon. Az esőnek én is nagyon tudok örülni, mivel nincs fúrt kútunk, így ha esik az eső, kevesebb víz fogy.
Rebarbarából én egy évben dzsemet készítettem, nagyon finom lett, és gyümölcslevesbe is isteni. Igaz, azóta most ez évben van rebarbarám, de elég vékonykák. Jó lenne belőle még néhány bokor.

Mazsianyu írta...

Én rebarbarából csinálok amerikai almatortát, szoktam gyümölcslevesbe is kockázni a legvégén, vasárnap pedig epres-rebarbarás muffint sütöttem.

Megjegyzés küldése

Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

rendszeres olvasóim

Népszerű bejegyzések


Recent Comments