Világhálóról rendelt paradicsommagok

Erre több termést már nem lehetne biggyeszteni
Írtam róla tavasszal,hogy vateráztam paradicsommagokat.Most készítettem néhány képet, hogy láthassátok ,mivé lettek.
Ez a fajta hatalmas és inkább mályvaszínű,mint piros
Ez a Chocolate Stripes fajta.A leírás szerint belül mélyvörös-barna,kívül gyönyörű narancs és lime csíkokkal,finom édes.a termés közepesen nagy és kissé lapított.
Abszolút megfelel a leírásnak,ami alapján rendeltem,szóval nem zsákbamacskát kaptam..
Ez is elképesztően szép,hihetetlen lágy rózsaszín,felül pedig feketéslila.
És ilyenek belülről

Ez pedig az Osu Blue.Igazi fekete különlegesség.Az ízét még nem tudom milyen,mert ami érettnek gondoltam,még rettenetesen savanyú volt.Nagyon kíváncsi vagyok rá!

Jövőre igyekszem gondosabban eljárni,mert most már sok tőnél fogalmam sincs,milyen fajta.Nem írtam fel magamnak,sőt,szerintem van olyan fajta,amelyiknél mindet elajándékozhattam,mert egy fajtából gyanúsan sok van a kertemben!!!

És ezúttal csatlakoznék Juhmelihez és Piszkéhez a birtokról.
Én is beneveznék a legkisebb megtermelt zöldségeink -versenybe.legközelebb viszek magammal gyufásdobozt a fotózás kedvéért,de valószínűleg egy egész fürt koktélparadicsom beleférne !

posted under |

6 megjegyzés:

kovtama írta...

Hű de jól néznek ki ezek a sötétek. Még sosem mertem rendelni magokat, lehet itt lesz az ideje?:)

Fernel írta...

Azért rajzoltam én is térképet, másként már a franc se emlékszik, hogy hol mi van.
És olyan rendes is voltam, hogy kipoharazáskor minden pohár feliratot kapott, így a térkép megrajzolása már gyerekjáték volt. Mondjuk, ha valaki látott volna, hogy jegyzetfüzettel, vonalzóval, cerkával ültetek, biztos bolondnak néz :D
Mondjuk, anyának is mérnöki pontosságú listával vittem a palántákat, ő meg jól összekeverte, így már soha nem tudom meg, milyen a Helga, a Táltos paprika, ő meg panaszkodik, hogy nem tudja, melyik paradicsom melyik.

Magcsere programot nem indítasz?
Bejelentkeznék :D

Lizi írta...

Kipoharazáskor még én is feliratoztam,de rövidítésekkel,de aztán elvesztettem a fonalat...A csereberében benne vagyok!!

Juhmeli írta...

Gratulálok a koktélokhoz, és üdv a játékban:)

A magok engem is nagyon érdekelnének, A fajtaválasztékot már bemutattam, mind a hármat:) Szólj, ha érdekel valamelyik.

Dominika írta...

Nagyon érdekesek ezek a különleges paradicsomok, kíváncsi vagyok, hogy annak a feketének milyen íze lesz.
Jó kis versenynek nézünk elébe. :-)

Fernel írta...

Nahát, itt felismert az átok Blogger :O
Na, magcsere program?
Beállítás kérdése, nálam már elkopott a frissítés gomb, annyit nyomkorásztam, hogy tudjak belevau :D persze, most már megint nem ismer fel ez az átok, és nem enged bár névtelen profilt sem választani....

Megjegyzés küldése

Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

rendszeres olvasóim

Népszerű bejegyzések


Recent Comments