Baromfit ajándékba

Egy kicsit kedvemet szegte ,hogy nem a legszebbek a baromfijaim.Nem mentem olyan lelkesen a baromfiudvarba,ahogy elvárnám magamtól.És akkor........kaptam 3 gyönyörűséges növendék bráhmát ajándékba..
Váratlanul.A képen ismerkednek még a többiekkel,és úgy tűnik,sikerült is beilleszkedniük.
Most újra ottfelejtem magam az udvarukban és azt lesem,hogy is tudnak futni ekkora tollakkal a lábukon.
 Még nem árulom el,milyen fantasztikus állománya van ennek a lelkes baromfiszerető embernek,akinél nevelkedtek.Ha megengedi,képriportban legközelebb beszámolok.Higyjétek el,időnként jót tesz kicsit irigykedve nézni a világot:):)

A kacsákból próbaképpen elzártam hármat,miután a kacsatömés mégsem lesz nekem való-úgy érzem.
Kicsi helyen hárman,na és persze kukorica dögivel!A legjobb lenne áztatott kukoricán nevelni őket,amit kicsit meg kell sózni,hogy többet igyanak rá és jól megdagadjon és kevés zsiradékot tenni hozzá,hogy jobban csússzon.Még túlságosan meleg van és hamar megromlana,majd a következő háromnál.


Most úgy nevelkednek,mint Jancsi a gonosz mostohánál......

posted under |

1 megjegyzés:

Csipkerózsa írta...

Biztosan csodaszépek az ajándék pipijeid, kíváncsian várjuk a képriportot is. Azért a mi Lali kakasunknál nincs szebb a világon...:-)

Megjegyzés küldése

Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

rendszeres olvasóim

Népszerű bejegyzések


Recent Comments