Best Blog díj a mennyországba

Lidike megtisztelt,hogy Nekem is továbbadjon egy virtuális díjat, köszönöm.A célja ennek a díjnak( szerintem) ,hogy felhívjuk egymás figyelmét mások gondolataira.


A díjátadás szabályai szerint:

  • továbbítani kell 4 bloggernek, akik 200 alatti követői számmal rendelkeznek
  • értesíteni kell a megajándékozottat
  • megemlíteni, hogy kitől érkezett a díj


Én most emlékezni szeretnék.....mégpedig Szilvire,aki néhány héten belül lenne 40 éves.....ezt most Neki küldöm.A blogját akkor kezdte írni,amikor kiderült,súlyos betegségben szenved és írta ,amíg csak ereje volt.....olvassatok bele....

posted under |

2 megjegyzés:

Andicsek írta...

Gratulálok a díjhoz! Amikor rátaláltam a blogodra akkor kezdtem Szilvi blogját olvasni. Tőled tudtam meg azt is, hogy elment... pedig jó lett volna ha egy kicsike kis csoda segíti az útján. Akkor is megkönnyeztem, most is. Emberségből Te nálam biztosan ötösre állsz!:)

Csipkerózsa írta...

Ez annyira szép, és annyira Te vagy...

Megjegyzés küldése

Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

rendszeres olvasóim

Népszerű bejegyzések


Recent Comments