Befőzés felnőtteknek

Tudjátok, hogy emlegetik felénk a meteorológust?
Pesti Embernek.
Szóval a Pesti Ember megmondta a tévében, hogy jön a hideg, ezért a szervezők beszüntették a további rendezvényeket a cefrés hordó körül, így lezárult a Maratoni Muslinca Világtalálkozó.
De magától nem lesz a cefréből pálinka, ez bizony komoly beavatkozást és hozzáértést kíván.
A pálinkafőző adott, vajdasági termék, amit kedves férjuram az első törvények adta zöld jelzés után beszerzett.Gyakorlatunk viszont még kevés, ezért jól jött a váratlan segítség.Erdélyi barátunk,egy visai  igazi  remek ember látogatott hozzánk néhány napra, falujában ő a pálinkafőzés doktora.Nekiveselkedett hát.


Az én szilvacefrém, ami szeptember óta már kicsit összeesett, is sorra került a körték árnyékában.
Ma megint tanultam, ráláttam,milyen becsülendő még egy pohárnyi pálinka is.Bár naivan azt hittem, majd karácsonyra ebből ajándékozok a testvéreimnek, kerek egy liternyi lett belőle- igazi,jó erős  szilvapálinka, aminek minden szilváját én szedtem fel a földről. Úgy tűnik, egy mély lélegzetvételnyi jut  mindenkinek, akinek szántam belőle.Számomra minden cseppje kincs, igazi vajdasági-erdélyi-tolnai csodaszer.

posted under |

1 megjegyzés:

Csipkerózsa írta...

Azért majd megszimatolhatom?:-)

Megjegyzés küldése

Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

rendszeres olvasóim

Népszerű bejegyzések


Recent Comments