Mulasztások

Régen nem írtam, de igazoltan hiányoztam....


A salátabirodalom átváltozott paprikaültetvénnyé......

A birkáinkat elcsereberéltük bárányokért....
Legközelebb bemutatom őket :)
A csibék, amiket keltetettem, már kezdenek formát ölteni.....


Ugye, milyen szép a kék zengő? Nekem nagyon tetszik !!!Aztán még nevelkedik 25 ronda, de nagymellű fehér csirke, és délutánonként órákon át csipekedhetnek egy kis zöldet, sőt, már tápot sem kapnak.
És megy a keltetető, gazosodik a kert,de hát egész télen ezeket a napokat vártuk, nem igaz?

posted under |

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Szép erősek a paprikáid. A barik aranyosak és a pipik is szépek. Sok sikert hozzájuk!

Bozzay Cecilia írta...

Szia! Én is nagy titokblogoló vagyok!!!! (Csak én ruhavarrás, ruhatervezés, ilyesmik...:-) Milyen kicsi a világ!) Örülök, hogy ma megismerkedhettünk személyesen!
Szeretettel: Cila- DucikaduCila

ulahlaforgia írta...

Iron Dog Tits on the Spicy Bone - Titanium Dogs
Iron suppliers of metal Dog Tits on the Spicy Bone - Titanium-arts.com. $1,500,000. Iron Dog Tits on the Spicy Bone. $1,500,000. Iron Dog Tits on the Spicy Bone. $1,500,000. Iron Dog Tits $1,500,000. Iron Dog Tits on the Spicy Bone. $1,500,000. Iron garmin fenix 6x pro solar titanium Dog Tits on the Spicy Bone. $1,500,000. Iron 2018 ford fusion energi titanium Dog Tits on the titanium necklace mens Spicy ford fiesta titanium Bone. $1,500,000. Iron Dog Tits on the Spicy Bone.

Megjegyzés küldése

Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

rendszeres olvasóim

Népszerű bejegyzések


Recent Comments